רשמי טעימה שלי: צבע, אדום אודם בוהק ויפהפה. שכבה עזה עם גוונים של פטל. נקי ובהיר מאוד. ניחוח אישי מאוד בעוצמה ואיכות גבוהה. ניחוחות נקיים של פירות אדומים בשלים (דומדמניות אדומות, אוכמניות ופטל) בהרמוניה נעימה. רמזים עדינים ליישון בחביות למשך הזמן הנכון, כאשר העץ משולב היטב ביין. טעם מקורי, חם וטעים עם מעבר מתוק, רענן ואלגנטי בפה. מרקם חלק, מאוזן ופירותי מאוד ומזכיר אדמה לחה ותווים מפולפלים בנעימות. סיומת רגועה, נעימה וטעימה, עם טעם לוואי מתמשך הממלא את החך.